Ryanair ha llençat aquest dilluns una oferta massiva d'hivern, que dura dos dies, amb tarifes des de 14,99 euros en més de 500.000 seients de la seva xarxa aèria de vol, segons ha anunciat la companyia en un comunicat. Des de l'aeroport de Barcelona, és pot volar per aquest preu a llocs com Fes o Nador, al Marroc; Londres; Glasgow; Torí i destins interns com Eivissa o Santander, entre d'altres.
La promoció de l'aerolínia irlandesa de baix cost és vàlida per viatjar des de setembre a gener. Les tarifes ja estan disponibles des de la mitjanit d'aquest dilluns i només es poden trobar al web de Ryanair.
Ryanair transporta 130 milions de passatgers a l'any, amb més de 1.800 vols diaris des de 86 bases i connectant més de 200 destins a 34 països. L'aerolínia té una flota de més de 400 Boeing 737 i té una comanda en marxa de 300 Boeing 737 addicionals.
Oferta: 500.000 bitllets d'avió a 14,99 euros
Societat
La promoció finalitza a mitjanit d'aquest dimarts | Des de Barcelona es pot volar a llocs com el Marroc, Anglaterra, Itàlia o destins interns com Eivissa i Santander
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
25 de juliol de 2017 a
les 09:37
Et pot interessar
-
Societat
Extingit l’incendi forestal de Collserola que ha cremat més de 50 hectàrees
-
Societat
La pobresa infantil a Catalunya inassolible
-
Societat
El bisbe de Barbastre reprèn la «guerra» contra l'Opus
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
