La Unió d'Oficials (UO) de la Guàrdia Civil considera que "es fa necessari intervenir" en les concentracions dels indignats perquè aquestes quedin "suspeses i dissoltes" fins al dilluns i que en la jornada de reflexió predomini la calma perquè cada ciutadà reflexioni sobre el seu vot. Després que aquest divendres, la Junta Electoral Central prohibís les concentracions i no s'hagin dut a terme els desallotjaments l'associació dels agents de la Guàrdia Civil qüestiona la proporcionalitat i es pregunta: què és més proporcionat, no intervenir per un problema social limitat o provocar un problema social real de cara a les urnes i al sistema que afecti la totalitat dels ciutadans a qui servim?
La Unió d'Oficials de la Guàrdia Civil diu entendre que la situació actual genera desconcert social i que cal respectar els sentiments dels ciutadans però, afegeix que "no podem oblidar la intervenció dels grups que han organitzat la concentració i la trajectòria pública d'alguns dels seus portaveus".
"Ningú i menys la Unió d'Oficials de la Guàrdia Civil oblida la delicadesa de l'assumpte, però no per ser delicat no s'ha d'intervenir", insisteix l'associació professional de la Benemèrita.
Oficials de la Guàrdia Civil volen «intervenir» l'acampada
Recorden que "no per ser delicats no s'ha de complir la llei"
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de maig de 2011 a les 12:02
Et pot interessar
-
Societat Festes de Sants 2025: cartell, pregó, carrers guarnits i programa
-
Societat El temps del cap de setmana del 9 i 10 d'agost: calor intensa i ruixats de tarda
-
Societat Programa de les festes de Sants 2025
-
Societat Treballen per eliminar una nova plaga de rates a la Barceloneta
-
Societat Descobreixen el forat negre massiu més antic de l'univers
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»