L'epidemiòleg Oriol Mitjà ha aclarit que el Premi Estel de Bellpuig, lliurat aquest mateix dissabte, el va acceptar "només en motiu de la lluita i la investigació contra la Covid-19".
Mitjà ha corregit així l'alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte, que al lliurament del guardó ha explicat que si s'ha premiat Mitjà "no ha estat tant per la seva trajectòria com a científic" sinó "per la seva constant reivindicació dels drets i la llibertat dels presos polítics i dels drets nacionals de Catalunya", així com "pel seu compromís amb l'autodeterminació".
Mitjà, per la seva banda, ha dit que ell "mai" es pronuncia sobre la seva posició política i ha aclarit que el premi era relacionat únicament amb la seva tasca davant la pandèmia.
[noticiadiari]2/207589[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204899[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Oriol Mitjà aclareix la polèmica pel premi rebut «pel compromís amb els presos polítics i l'autodeterminació»
L'epidemiòleg contradiu l'alcalde de Bellpuig i assegura que només va acceptar el Premi Estel "per la lluita i investigació contra la Covid-19"
- Oriol Mitjà -
- Aina Martí/ACN

- Gent amb mascareta al metro de Barcelona. -
- Adrià Costa

- Gent al centre de Barcelona, gaudint de la «nova normalitat», mentre els contagis tornen a augmentar. -
- Adrià Costa

- -
- Albert Alemany

- -
- Albert Alemany

- -
- Albert Alemany

- UCI de l'Hospital MútuaTerrassa. -
- Albert Alemany

- -
- Albert Alemany

- Un sanitari atenent un pacient a l'UCI -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2020 a les 09:14
Et pot interessar
-
Societat La Barceloneta un any després de la Copa Amèrica: entre «inversions lentes» i «enganys»
-
Societat El «correfoc» del carrer Progrés guanya el concurs de guarniments de Gràcia
-
Societat Resposta a la gelateria catalanòfoba de Gràcia: pintades i adhesius de protesta
-
Societat Mor un turista català a Bali mentre feia pesca submarina
-
Societat Aquest és el detall que fa única l'L1 del metro de Barcelona (i no és el seu recorregut)
-
Societat El Meteocat avisa: 15 comarques en alerta per pluges intenses i temperatures avall