El municipi de Castellserà (Urgell) ha viscut aquest diumenge amb el temor a un contagi per coronavirus. La família d'una dona octogenària que ha mort per problemes respiratoris ha estat el focus de l'atenció després que una dona que havia viatjat amb l'àvia notés símptomes de mal de coll. La mateixa dona ha avisat al 061 i s'ha activat un protocol que ha acabat amb la policia acordonant la zona fins que s'ha retirat el cos, cap a les onze de la nit.
Segons ha informat l'alcalde, Marcel Pujol, es tracta d'una falsa alarma provocada per una activació errònia del protocol. Ara, el forense haurà de determinar la causa de la mort de la dona, per bé que des del Departament de Salut es descarta que sigui un nou cas de la malaltia.
Pànic en un municipi de Lleida per una falsa alarma de coronavirus
Un grup de persones van ser confinades després d'avisar al 061
ARA A PORTADA
-
L'exèrcit, al centre del foc creuat entre la Moncloa i el PP: «No pot actuar d'ofici» Marc Orts i Cussó
-
La Moncloa declara zona catastròfica setze comunitats mentre carrega contra el «negacionisme climàtic» de Feijóo i Vox Pep Martí i Vallverdú
-
-
ERC pressiona el PSOE per complir «íntegrament» amb la condonació del deute i el finançament Redacció
-
El Govern trasllada a Renfe i Adif la seva «preocupació» per les incidències a la xarxa de Rodalies Sara Escalera
Publicat el 09 de març de 2020 a les 07:46
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimecres 27 d'agost: 17 comarques en alerta per pluges i tempestes
-
Societat Es fa viral una estàtua de Barcelona atribuïda a Jaume Plensa... que no existeix
-
Societat Macaco i Clara Peya donen suport a la flotilla que surt diumenge cap a Palestina
-
Societat Les ciutats de Palestina seran el nou districte 11 de Barcelona
-
Societat Un incendi a un pis de Les Corts deixa dues persones ferides
-
Societat Montserrat «viatja» al Parlament Europeu a proposta del PP