Es tracta d'una eina de l'empresa Adeuad, que substitueix el contingut dels panells comercials per la imatge d'allò que queda tapat per aquests. Han estat diversos integrants de l'Escola de Creatius Brother Barcelona qui han distribuït els cartells i la iniciativa ha estat molt aplaudida a les xarxes socials, amb molts usuaris que ja l'han fet servir.
Algú ha tingut la meravellosa idea de penjar un munt de cartells al voltant de la Catedral de Barcelona amb un codi QR que conté un filtre d’Instagram… i el filtre simula la part de la façana que fa mesos que ocupa una lona publicitària. pic.twitter.com/oFK6wEjEz3
— Àlex (@alexsnclmnt) April 10, 2023
La publicitat a la façana de la catedral oculta les bastides disposades per a la realització dels treballs de reforç de les cobertes i el cimbori del temple, gràcies al permís de l'Ajuntament i l'arquebisbat de Barcelona. Una mesura molt criticada per la ciutadania, però que porta vigent des del 2022.
[plantillavirals]