La història es repeteix a Montserrat: la pluja provoca un despreniment que talla la carretera

Efectius del GRAE Subaquàtic dels Bombers rescaten quatre persones atrapades amb el cotxe a la riera de Marganell, també a la comarca del Bages

Publicat el 13 de juny de 2023 a les 16:22
La pluja torna a causar estralls al país. Al Bages, per partida doble. Els xàfecs han caigut amb tal intensitat a Montserrat que han tornat a provocar esllavissades. De fet, a hores d'ara, encara obliguen a tallar la carretera BP-1103, entre el Bruc i Monistrol de Montserrat. Fruit d'aquesta prohibició a la circulació, tot i que els Mossos d'Esquadra ja han anunciat que estan regulant el trànsit, s'acumulen vuit quilòmetres de cua, segons ha informat a través del seu perfil de Twitter el Servei Català de Trànsit (SCT). 

Aquest incident es produeix després que divendres passat una altra esllavissada obligués, fins i tot, a desallotjar l'hotel del Monestir. Precisament, aquell dia es complien 23 anys dels grans aiguats de Montserrat que van matar cinc persones.

[noticiadiari]2/258319[/noticiadiari]
A banda d'això, fins a sis dotacions dels Bombers de la Generalitat han hagut d'actuar a la riera de Marganell, on quatre persones havien quedat atrapades dins del cotxe resultat dels aiguats. Els fets han tingut lloc a l'altura de Castellbell i el Vilar quan passaven sis minuts de les tres de la tarda. El cos, que hi ha destinat efectius dels GRAE Subaquàtic han muntat un ràpel per treure el grup amb seguretat.

[noticiadiari]2/258316[/noticiadiari]
Segons la informació que ha transcendit, les quatre persones rescatades es troben bé. Aquesta és només una de les incidències derivades del temporal a la Catalunya Central.

[plantillavirals]