La Guàrdia Urbana de Badalona ha protagonitzat una espectacular persecució policial aquesta matinada. Segons ha informat La Vanguardia, diversos agents han perseguit tres persones -que ja han estat detingudes- que es van saltar un control a tota velocitat, no tenien carnet de conduir i viatjaven en un vehicle robat. Al voltant de les 2:40h de la matinada d'aquest dilluns, el control dels agents municipals va detectar un vehicle sospitós. El van fer parar, però aquest va ignorar les senyals policials i va fugir a tot drap.
En col·laboració amb les policies locals dels municipis de Santa Maria de Martorelles, Sant Fost de Campcentelles i els Mossos d'Esquadra de Mollet del Vallès, van aconseguir retenir el vehicle en un carreró sense sortida. Durant la persecució, la furgoneta va intentar empènyer fora de la carretera els vehicles policials i han conduït a molta velocitat pels carrers dels municipis esmentats anteriorment.
A Sant Fost de Campcentelles han eludit un altre control policial, però en avançar pels carrers del municipi han arribat a un carrer sense sortida: han frenat bruscament -provocant l'impacte del cotxe policial- i han marxat a peu. Un home ha estat reduït allà, un altre a la zona boscosa on ha intentat fugir i el tercer, més tard, que s'havia colat en una casa. Cap agent va patir ferides notòries. Tots tres detinguts van ser enviats a l'Hospital de Mollet del Vallès i posat a disposició dels Mossos.
[plantillavirals]
Persecució policial a tota velocitat: la Guàrdia Urbana de Badalona atrapa tres persones
Una furgoneta fuig d'un control i protagonitza una escena de pel·lícula pels municipis de Santa Maria de Martorelles i Sant Fost de Campcentelles

- La Guàrdia Urbana de Badalona -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2022 a les 07:43
Et pot interessar
-
Societat El tram de Barcelona que concentra més trànsit: 60.000 vehicles al dia
-
Societat Els taxistes hauran de saber un mínim de català per llei
-
Societat La retirada de 53.000 pisos turístics de les plataformes: un gran anunci i també una gran incògnita
-
Societat El temps d'aquest dimarts 16 de setembre: cel ennuvolat i ruixats puntuals
-
Societat Pugen un 39% els delictes sexuals en l'àmbit de la violència de gènere a Barcelona
-
Societat Una nova «Casa Orsola» irromp a la taula de decisions de Collboni