PortAventura World ha donat el tret de sortida aquest dissabte a la 24a temporada amb l'objectiu de superar els cinc milions de visitants del 2018, una xifra rècord en la història del complex.
El director general, Fernando Aldecoa, ha atribuït els bons resultats al creixement del mercat internacional, que ja suposa el 36% dels visitants als parcs i un 54% de les estades als hotels de complex. El mercat francès és el més important, amb un milió de visites, seguit del britànic.
D'altra banda, Aldecoa ha assegurat que el parc de Ferrari Land va assolir l'objectiu del milió de visites l'any passat.
Coincidint amb l'inici de temporada, PortAventura ha estrenat Street Mission, una nova atracció interactiva a l'àrea de Sesame Street.
PortAventura obre temporada amb l'objectiu de superar el rècord de cinc milions de visites del 2018
El 36% dels visitants dels parcs temàtics del complex són internacionals, principalment d'origen francès i britànic
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament