Un jutge ha decretat presó provisional sense fiança per al detingut per intentar cremar una parella sense sostre a Barcelona la nit de la revetlla. La causa està oberta per dos delictes d’homicidi en grau de temptativa i un d’incendi. La Guàrdia Urbana va detenir-lo després d’haver atacat les persones ruixant-les amb líquid inflamable a l’avinguda Drassanes.
Les supervivents, que van patir ferides lleus, van poder descriure l’atacant, conegut entre el col·lectiu de persones que dormen al carrer. De fet, es creu que l'home detingut també és un sense sostre.
Segons el tinent d'alcalde de Seguretat de l'Ajuntament de Barcelona, Albert Batlle, només a la Barceloneta, durant la revetlla es van gestionar fins a 32 incidents, entre ells dues agressions sexuals, un cas d'abús sexual i dos casos de "molèsties" en espais públics. Durant el migdia de Sant Joan, el presumpte autor de l'agressió als dos sense sostre ja va ser identificat i detingut gràcies a la parella afectada i als testimonis dels fets.
Presó provisional per l'home que va intentar cremar dos sense sostre a Barcelona durant la revetlla
Gràcies al testimoni de les afectades, es va poder identificar el presumpte autor dels fets, que era conegut entre el col·lectiu de persones que viu al carrer

- Manifestació per la mort de la família que malvivia en un local abandonat de la plaça Tetuan. -
- Frederic Esteve
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2022 a les 10:03
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 1 de setembre: alerta per pluges intenses al litoral
-
Societat Nova estafa bancària a través d'un missatge d'un càrrec de diners fals
-
Societat Un cotxe avariat a l'AP-7 provoca uns 10 quilòmetres de retencions de la Roca a Llinars del Vallès
-
Societat L’arquebisbe Planellas projecta Tarragona com a referent de l’Església més catalanista
-
Societat Detenen a Barcelona el líder d'un clan de narcotràfic que fugia de la justícia italiana des del 2023
-
Societat Un grup d'activistes tira pols pintada a la Sagrada Família per reclamar mesures contra el canvi climàtic