El Jutjat de Violència sobre la Dona (VIDO) de Gavà ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home que presumptament va matar l'exparella sentimental a Castelldefels dimecres passat al matí, segons han confirmat fonts judicials aquest dilluns.
El detingut havia passat a disposició judicial divendres al migdia, després de dos dies a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Gavà, i el jutjat va decretar presó provisional divendres a la tarda. L'home hauria apunyalat mortalment Olga F., amb qui havia mantingut una relació feia uns anys, al barri de Can Vinader de Castelldefels cap a les 7 del matí de dimecres passat, quan la dona, de 44 anys, sortia de casa per anar a treballar.
L'home, de 50 anys i veí de Viladecans, va ser detingut per la Policia Local, després que els veïns el retinguessin en el lloc dels fets, alertats pels crits de la víctima. El presumpte agressor va ser traslladat a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Gavà.
L'assassinat d'Olga F. va colpir de nou Castelldefels, a la comarca del Baix Llobregat, dimecres passat. Era el segon crim masclista que tenia lloc a la ciutat en pocs dies, després que la setmana anterior trobessin una família morta a casa seva. L'home hauria matat a trets la dona i els dos fills menors abans de suïcidar-se.
Presó provisional sense fiança per a l'home que va apunyalar mortalment l'exparella a Castelldefels
Societat
El presumpte autor del crim masclista va passar a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona (VIDO) de Gavà després de dos dies a la comissaria dels Mossos
ARA A PORTADA
-
Política L'oficialitat del català a Europa: tres anys encallada i amenaçada pel calendari electoral Lluís Girona Boffi
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
Publicat el
17 d’agost de 2015 a
les 12:05
Et pot interessar
-
Societat
Illa es compromet des d’Ucraïna a mantenir «l’esforç de cooperació» de Catalunya
-
Societat
Sis de cada deu trens de Rodalies va arribar tard el juliol
-
Societat
Llibertat amb mesures cautelars per a la mare del nadó trobat mort a la Mina
-
Societat
Deu ferits per intoxicació de monòxid de carboni en un vaixell al port de Barcelona
-
Societat
Telefónica ven la històrica seu de la Gran Via de Madrid al «rei dels centres comercials»
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
