Tal com apuntaven les previsions, la pluja ha arribat amb molta força a les Terres de l'Ebre, on en les darreres hores, les precipitacions ja han deixat petjada. Fins aquest dimarts al migdia, la dada més rellevant eren els 51,4 litres per metre quadrat a Illa de Buda, però en diverses localitats s'han acumulat en un moment 30 litres.
En diverses poblacions s'han suspès les classes als centres escolars aquesta tarda. És el cas de ciutats com Alcanar, on la suspensió afecta els dos centres escolars de primària del municipi: l'escola Joan Baptista Serra i l'Escola Marjal per la forta intensitat de la pluja i la dificultat derivada per la mobilitat. També han suspès les classes a l'Escola Municipal de Música i l'Escola d'Arts Plàstiques d'Alcanar.
Mentrestant, l'Ajuntament d'Amposta ha activat en fase d'Alerta el seu pla d'emergència municipal per risc d'inundacions. Com a mesura preventiva també se suspenen les classes d'esta tarda als centres educatius de primària i llars d'infants de la capital del Montsià. Més al sud, a Vinaròs també s'han vist obligats a interrompre les classes per les fortes pluges.
Bombers informen que durant el migdia han rebut diverses alertes, inundacions de dos cases al Baix Ebre: al carrer Marquès de Bellet, a Tortosa i un altre avís per inundació d'una planta baixa al Raval de Crist. A més a més hi ha perill de barrancades com es veu al vídeo publicat per l'ajuntament de Campredó demanant precaució a través de les xarxes socials.
Primeres classes suspeses pel temporal de pluja a Catalunya
Diversos centres escolars de poblacions ebrenques no obren aquesta tarda
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 22 d’octubre de 2019 a les 14:10
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Sants 2025
-
Societat Vaga als serveis de terra del Prat i altres aeroports els caps de setmana d'agost
-
Societat Catalunya arriba als 8,16 milions d'habitants, un nou rècord de població