Protecció Civil ha rebut aquest dimecres a la tarda 133 trucades relacionades amb les ventades que afecten part de Catalunya. La majoria d'avisos s'han produït a la demarcació de Barcelona, concretament al Baix Llobregat i al Barcelonès -a la capital catalana hi ha hagut una vintena d'alertes en només una hora-.
Es recomana tancar i assegurar portes i finestres, abaixar persianes i recollir tendals, retirar testos de finestres i balcons i revisar els elements fixes. També tenir cura dels vehicles aparcats al carrer, ja que el vent pot fer caure les motos o algun element de mobiliari urbà.
També s'aconsella allunyar-se de cornises, murs i arbres i prendre precaucions davant d’edificacions en construcció o en mal estat.
Protecció Civil rep 133 trucades pel vent, la majoria del Baix Llobregat i Barcelona
La capital catalana i Sant Boi activen els seus plans d'emergència per aquest fenomen
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de març de 2016 a
les 19:49
Et pot interessar
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
-
Societat
«Contra el feixisme, sindicalisme»: milers de treballadors reclamen «pau, sostre i salari» a Barcelona per l'1-M
-
Societat
Més de 20 quilòmetres de cues a l'AP-7 en la segona fase de l'operació sortida del pont de maig
