Una trentena d'entitats de l'entorn del Park Güell de Barcelona han convocat una protesta veïnal a dos quarts de set de la tarda del 26 d'abril a la rambla Mercedes per contraprogramar l'acte organitzat per l'Ajuntament per commemorar el centenari de l'obertura al públic de l'espai. Les entitats veïnals consideren aquesta celebració "contradictòria" si es té en compte que el recinte dissenyat per Antoni Gaudí "és un espai privatitzat i destinat al turisme des del 2013". Els convocants de la protesta critiquen que el consistori presenti l'esdeveniment com a "sopar popular" i consideren que la festa "oculta" la privatització de l'espai "per a la majoria de la ciutat" des que es va decidir cobrar entrada per accedir-hi.
- Turistes Turisme park Güell -
- David Arumí
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de març de 2026 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat
Comprovador: tots els premis del sorteig de la Grossa de Sant Joan 2026
-
Societat
El 32.987, primer premi de la Grossa de Sant Joan 2026
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
