L'expresident de Cantàbria Miguel Ángel Revilla ha desitjat poder posar-se d'acord amb el rei emèrit Joan Carles I en persona i "no a través d'advocats", en l'acte de conciliació que se celebrarà el 16 de maig a Santander després que el monarca la setmana passada el denunciés per calúmnies i injúries.
"M'agradaria poder-li dir el que haig d'escriure en llibres", ha afirmat l'expresident càntabre en declaracions aquest dimecres durant la signatura del seu llibre per Sant Jordi. Revilla ha insistit que se sent decebut per Joan Carles I i ha assegurat que la manera de recuperar el seu prestigi seria "portant els diners a Espanya" i lliurant-los a una entitat benèfica. "Els espanyols el perdonaríem, jo el primer", ha acabat.
ARA MATEIX
Societat
Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»
- Miguel Ángel Revilla firmant llibres a Barcelona durant Sant Jordi 2025 -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2025 a
les 14:30
Et pot interessar
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat
Comprovador: tots els premis del sorteig de la Grossa de Sant Joan 2026
-
Societat
El 32.987, primer premi de la Grossa de Sant Joan 2026
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
