L'expresident de Cantàbria Miguel Ángel Revilla ha desitjat poder posar-se d'acord amb el rei emèrit Joan Carles I en persona i "no a través d'advocats", en l'acte de conciliació que se celebrarà el 16 de maig a Santander després que el monarca la setmana passada el denunciés per calúmnies i injúries.
"M'agradaria poder-li dir el que haig d'escriure en llibres", ha afirmat l'expresident càntabre en declaracions aquest dimecres durant la signatura del seu llibre per Sant Jordi. Revilla ha insistit que se sent decebut per Joan Carles I i ha assegurat que la manera de recuperar el seu prestigi seria "portant els diners a Espanya" i lliurant-los a una entitat benèfica. "Els espanyols el perdonaríem, jo el primer", ha acabat.
ARA MATEIX
Societat
Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»
- Miguel Ángel Revilla firmant llibres a Barcelona durant Sant Jordi 2025 -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Noves coordenades pel debat a l'escola: de com s'ensenya a la crisi dels serveis públics Gerard Mira
-
-
El PSC s'activa per revalidar el poder municipal: del factor Illa a l'amenaça de Vox Bernat Surroca Albet
-
Illa defensa que el balanç del govern espanyol és «excel·lent» i demana respecte a la presumpció d'innocència Redacció
-
El compromís amb l'oficialitat (limitada i sense Mundial) encalla l'oficina de seleccions catalanes Lluís Girona Boffi
Publicat el
23 d’abril de 2025 a
les 14:30
Et pot interessar
-
Societat
«Les dones sempre s'han encarregat de preparar la barca i comercialitzar el peix»
-
Societat
Detenen un lladre multireincident per assaltar l'habitatge de dones grans i vulnerables a Sant Andreu
-
Societat
Retencions a l'AP-7, la C-33 i la C-35 pel Gran Premi de Fórmula 1 al Circuit de Catalunya
-
Societat
Tretze detinguts i quinze denunciats en una macrobatuda policial a Barcelona contra les armes de foc
-
Societat Tallada la circulació a l'R3 de Rodalies entre Ripoll i Ribes de Freser i a l'R11 entre Figueres i Portbou
-
Societat
Ampli dispositiu de control a punts de Barcelona on hi ha hagut incidents amb armes de foc
