Ryanair ha anunciat que tancarà durant cinc hores el servei de facturació a la seva web i aplicació per a mòbils, des de les 22:00 hores d'aquest dimarts fins a les 3:00 hores de dimecres. El tancament s'efectuarà per portar a terme una actualització dels sistemes.
Durant la interrupció, tampoc estarà disponible el servei per realitzar noves reserves o modificar-les. En un comunicat, Ryanair assegura que ha contactat per correu electrònic i SMS amb els seus passatgers per comunicar-los el tancament i demana disculpes pels inconvenients que els pugui ocasionar.
Aquest any la companyia ha llançat una actualització de la seva aplicació mòbil, que inclou millores en la funció de registre del client. Aquesta funció, My Ryanair, permet als viatges utilitzar un perfil personal, assegurant que els processos de reserva i facturació dels seus vols siguin més ràpids i personalitzats.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2015 a les 12:47
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»