Suspesa la segona rua de Carnaval de Lloret de Mar, a causa de la pluja

A la major part del país, el temps respecte els carnavals i les precipitacions arriben de matinada

Publicat el 07 de febrer de 2016 a les 11:10
La pluja ha obligat a suspendre els actes Carnaval d'aquest matí a Lloret de Mar, a la Selva. L'ajuntament ha decidit anul·lar a última hora la segona rua de Carnaval de la localitat que s'havia de fer aquest diumenge a les dotze del migdia. Des del consistori han explicat que no tenen previst repetir o aplaçar aquesta segona rua un altre dia i que el jurat ja va poder decidir les colles guanyadores durant la representació que es va fer aquest dissabte.

La rua d'aquest diumenge estava pensada per als infants i les famílies. Sobretot per aquella gent que dissabte treballava i no van poder veure les disfresses de les colles. Enguany, s’hi van sumar el mateix número de colles que l'any passat, 22, però el consistori va registrar un increment del nombre de persones dins de les comparses i les carrosses. Aquest any, les colles participants provenien d'arreu de la comarca de la Selva - Fogars de la Selva, Maçanet-Massanes, Blanes, Tossa de Mar, Riells i Viabrea- i fins i tot s'hi havien apuntat comparses de la comarca de la Garrotxa.

Precipitacions de matinada, arreu del país

Després de 80 i 90 dies sense ploure a bona part de Catalunya, aquesta nit hi ha hagut precipitacions repartides arreu del país. No ha caigut cap gran xàfec i a la majoria de llocs s'han recollit entre 1 i 10 litres. És al Pirineu i Prepirineu de Lleida on ha plogut més. Destaquen els 18,4 litres per metre quadrat d'Alinyà, al Solsonès, els 17,2 del Pont de Suert i els 11,6 del Santuari de Queralt.