Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i la valenciana Vectalia gestionaran la xarxa de transport públic de la comunitat francesa de Béziers Méditerranée a partir del pròxim 1 de gener, després que hagin guanyat una licitació amb un projecte que preveu una inversió d'uns 20,2 milions d'euros en els pròxims 10 anys. La xarxa de transport estarà formada per 60 vehicles, que donaran servei als 125.000 habitants de les 17 comunitats del territori.
Segons han informat les companyies en un comunicat, en el primer any es destinaran 12,5 milions d'euros a la renovació de la flota i 2,5 més a les noves instal·lacions. Durant els 10 anys que dura el contracte, TMB i Vectalia esperen augmentar un 25% els passatgers en la xarxa de transport.
Segons han explicat TMB i Vectalia, el projecte amb el qual han guanyat l'explotació de la xarxa de transport es basa en la reestructuració de les línies urbanes, en l'augment de la freqüència de les línies principals i en la major connexió del territori.
A més, es preveu la renovació de la flota d'autobusos amb nous vehicles que funcionin amb gas natural. El primer any se'n compraran 33 amb l'objectiu que en els pròxims anys tota la flota sigui de gas natural. D'altra banda, les companyies revisaran les tarifes de la xarxa de transport amb l'objectiu d'incrementar la fidelització dels usuaris en el transport públic.
TMB i Vectalia gestionaran el transport de la comunitat francesa de Béziers Méditerranée
Una xarxa de 60 vehicles donarà servei a 125.000 habitants i es preveu una inversió de més de 20 milions d'euros en els pròxims 10 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de setembre de 2018 a les 12:31
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil