Tres ferits, un d'ells de gravetat, en un accident entre tres vehicles a Castellet i la Gornal (Alt Penedès). Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), l'accident ha passat aquest diumenge a les 17.05 hores per causes que es desconeixen . Concretament, ha tingut lloc al punt quilomètric 206 en sentit Barcelona.
A causa de l'impacte, una dona de 75 anys ha resultat ferida greu i un home de 70 i una dona de 65 han resultat ferits de poca gravetat. L'afectada de més gravetat ha estat evacuada amb un helicòpter medicalitzat a l'Hospital de Bellvitge de l'Hospitalet de Llobregat. Els altres dos ferits han estat traslladats al mateix centre hospitalari en dues ambulàncies.
Per facilitar les tasques dels equips d'emergències, l'autopista s'ha tallat durant uns minuts, cosa que ha provocat cues quilomètriques. Fins al lloc s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra.
Tres ferits, un d'ells de gravetat, en un accident entre tres vehicles a Castellet i la Gornal
Els afectats han estat evacuats a l'Hospital de Bellvitge
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Política L'escriptora Margarida Aritzeta presenta una petició d'indult total per a Laura Borràs Redacció
Publicat el 09 de juliol de 2017 a les 17:13
Et pot interessar
-
Societat El Madrid intensifica les pressions contra l'arbitratge un dia abans de la final de la Copa
-
Societat Tallada la ronda del Mig per una persona enfilada als panells informatius
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques