Tres ferits, un d'ells de gravetat, en un accident entre tres vehicles a Castellet i la Gornal (Alt Penedès). Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), l'accident ha passat aquest diumenge a les 17.05 hores per causes que es desconeixen . Concretament, ha tingut lloc al punt quilomètric 206 en sentit Barcelona.
A causa de l'impacte, una dona de 75 anys ha resultat ferida greu i un home de 70 i una dona de 65 han resultat ferits de poca gravetat. L'afectada de més gravetat ha estat evacuada amb un helicòpter medicalitzat a l'Hospital de Bellvitge de l'Hospitalet de Llobregat. Els altres dos ferits han estat traslladats al mateix centre hospitalari en dues ambulàncies.
Per facilitar les tasques dels equips d'emergències, l'autopista s'ha tallat durant uns minuts, cosa que ha provocat cues quilomètriques. Fins al lloc s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra.
Tres ferits, un d'ells de gravetat, en un accident entre tres vehicles a Castellet i la Gornal
Societat
Els afectats han estat evacuats a l'Hospital de Bellvitge
ARA A PORTADA
-
Ciutats Temporal: dos ES-Alert, 200 actuacions dels Bombers i una dona desapareguda Arnau Urgell i Vidal | Natàlia Pinyol
-
Societat Els serveis d'emergències busquen una dona arrossegada per una riera a Olivella Arnau Urgell i Vidal
-
-
Ciutats Barcelona fa créixer el truc urbà per aprofitar l'aigua de la pluja: ja ocupa la mida de 14 illes de l'Eixample David Cobo
-
Internacional Europa aposta per prohibir l'accés dels menors de 13 anys a les xarxes socials Marc Orts i Cussó
Publicat el
09 de juliol de 2017 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Societat
Els afectats del Putxet veuen «molt allunyat» l’acord amb la Generalitat
-
Societat
Renunciar a la llengua
-
Societat
L'emergència oriental
-
Societat
Un espectacle singular de La Fura dels Baus, entre les novetats de la Mercè 2026 a Barcelona
-
Societat
Un exinvestigador català d'Anthropic alerta que la IA és més perillosa «del que la gent sap»
-
Societat
Mossos i Adif reforcen la seguretat a Rodalies contra els robatoris de coure
