Per altra banda, els fets també han deixat quatre quilòmetres de retencions en el sentit nord, justament entre Barberà i Cerdanyola del Vallès. Trànsit diu obertament que aquestes cues es produeixen per l'"efecte tafaner", entès com el fet que els conductors disminueixen la velocitat per veure què ha passat.
🔴 10 km de lentitud a l'AP-7 entre Barberà del Vallès i Parets del Vallès en sentit Tarragona on encara hi han dos carrils tallats arran d'#accident entre camions
— Trànsit (@transit) February 22, 2024
🟡 També es veuen afectades: l'AP-7 i la B-30 al mateix punt del sinistre però en sentit Girona (4 km en ambdues) pic.twitter.com/iqJoSwBhEj
Pel que fa als accidentats, només ha calgut excarcerar un dels conductors que havia quedat atrapat dins del seu vehicle. Arran del caos generat, la B-30 també registra uns quatre quilòmetres de cua en sentit Girona. En la mateixa direcció, a Sant Cugat del Vallès un cotxe i un camió han topat, provocant cues de tres quilòmetres.
[plantillavirals]