Un esvoranc complica el trànsit de trens entre Terrassa i Manresa

El trànsit entre les dues ciutats s'ha normalitzat a les 10 del matí però s'han acumulat retards | Fins llavors només podia circular un tren per hora i sentit

Publicat el 27 de març de 2017 a les 05:53
La circulació de trens a l’R4 de Rodalies ha quedat restablerta per les dues vies entre Terrassa i Castellbell i el Vilar al voltant de tres quarts de deu del matí després que els Bombers de la Generalitat hagin autoritzat a recuperar el servei en els dos sentits, segons ha informat Renfe.

Com a conseqüència de les darreres pluges, dissabte es va obrir un esvoranc prop de la via a Viladecavalls que havia obligat a restringir el pas dels combois i fins aquest matí només en circulava un per hora i sentit als trens amb origen o destinació Manresa.

Un cop restablerta la circulació per les dues vies progressivament s’aniran recuperant freqüències i serveis habituals, segons la companyia. A hores d'ara, s'acumulen retards de mitja hora.

D’altra banda, dissabte passat al vespre, a la mateixa línia la circulació va quedar interrompuda entre Sant Vicenç de Castellet i Manresa per la caiguda de la catenària a causa d’una esllavissada, tot i que el servei va quedar normalitzat aquest diumenge a primera hora.

 

La situació de la xarxa ferroviària, en directe