Un home agredeix el conductor d'un autobús de la línia Tarragona-Reus

La policia no ha pogut detenir l'home

Publicat el 04 d’octubre de 2015 a les 11:03

Estació d'autobusos de Tarragona. Foto: TarragonaDiari.cat


Els passatgers de l'autobús de les sis de la matinada de Tarragona en direcció a Reus s'han endut una bona sorpresa aquest diumenge. Segons paraules d'una testimoni a TarragonaDiari.cat, un home que parlava amb altre persones que esperaven el comboi ha agredit el conductor només pujar-hi. L'hi ha clavat cops i l'ha esgarrapat. L'home ha acabat a l'hospital. Segons el mateix conductor, l'agressor li reclamava els diners de la caixa, però no ha tingut èxit i ha marxat corrent.

Ha estat llavors quan els passatgers han trucat els Mossos d'Esquadra. Una primera patrulla ha passat de llarg, mentre que la segona no ha arribat fins una hora més tard, a les set. 

La Guàrdia Urbana està esperant a què el conductor faci efectiva la denúncia per fer les actuacions corresponents. Normalment els autobusos nocturns disposen d'una barrera de seguretat per al conductor, però aquest, de l'empresa Monbus, no en tenia.