La fita es va iniciar el 6 d'abril passat, quan Wilkerson va escriure un tuit en el que citava la cadena de menjar ràpid Wendy i els preguntava quants retuits havia de fer per obtenir un any de nuggets gratuïts. El community manager de l'empresa va respondre ràpid: “18 milions”. El jove va respondre: “Dona-ho per fet”. I tot seguit va afegir el missatge: “Ajudeu-me, si us plau. Un home necessita els seus nuggets”.
Aquest jove de 16 anys, nascut a Reno (Nevada) era un desconegut fa poc més d'un mes. Ara, quan el seu repte ja s'ha fet viral, acumula més de 100.000 seguidors al seu compte de Twitter, ha creat el seu propi web on explica el seu amor pels nuggets i ven samarretes (#NuggsForCarter), segons recull El Español.
Tot i que encara no ha arribat als 18 milions de retuits, la cadena Wendy ha decidit premiar el jove amb 100.000 dòlars que seran donats a la Fundació Dave Thomas, creada pel fundador de la cadena de restaurants i dedicada a trobar famílies per a nens en acollida.
HELP ME PLEASE. A MAN NEEDS HIS NUGGS pic.twitter.com/4SrfHmEMo3
— Carter Wilkerson (@carterjwm) 6 d’abril de 2017
.@carterjwm is now the most retweeted tweet of all-time. That’s good for the nuggets, and $100k to @DTFA. Consider it done. #nuggsforcarter pic.twitter.com/k6uhsJiP4E
— Wendy's (@Wendys) 9 de maig de 2017