Un miler de persones es concentren a Castelldefels contra la violència masclista

La ciutat ha viscut dos crims en pocs dies

Publicat el 14 d’agost de 2015 a les 06:52
Un miler de persones s'han concentrat aquest dijous a la plaça de l'església de Castelldefels per mostrar el seu rebuig a la violència masclista després dels dos crims que ha viscut la ciutat en pocs dies.
  
Els participants en la concentració silenciosa han format un llaç al centre de la plaça amb espelmes que han anat encenent alguns dels veïns en un context de record per les víctimes.
  
La federació d'associacions de veïns de Castelldefels i un grup feminista han llegit sengles manifestos de condemna enèrgica contra la violència de gènere.
  
La convocatòria de la concentració, sota el lema "Basta ya", ha sorgit de manera espontània a través d'un grup de Facebook poques hores després de l'últim assassinat d'una veïna de la ciutat a mans del seu exparella quan sortia de casa per anar a treballar.
  
L'Ajuntament ha mostrat el seu suport a l'acte, al qual ha assistit l'alcaldessa de la ciutat, Candela López, i representants polítics dels diferents grups municipals.