Una persona ha resultat morta després de patir un accident de trànsit ahir a la C-17 a Seva i no Centelles, tal com ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un primer moment a Osona.com. A hores d’ara, s’estan recopilant totes les dades amb el serveis d’emergència i en breu s’emetrà un comunicat.
El sinistre va tenir lloc ahir a les 20:15 hores, al quilòmetre 43 en sentit sud de la C-17, i s’hi van veure implicats dos vehicles. Vuit persones van resultar ferides, tres d'elles crítiques: una va ser evacuada a l'Hospital de la Vall d'Hebron i les altres dues es van portar a l'Hospital de Granollers. Una d’aquestes persones ha mort al llarg d’aquesta nit, tal com ha confirmat el SCT.
En l'accident també van quedar ferides de poca gravetat cinc persones més. Quatre van ser portades a Granollers i la cinquena va ser evacuada a l'Hospital Universitari de Vic.
Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i quatre dotacions dels Bombers.
Un mort i set ferits en un accident entre dos cotxes a la C-17 a Seva
Dues de les víctimes estan en estat greu
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2016 a les 07:40
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil