Un nen de 12 anys i de nacionalitat britànica està ingressat a l'Hospital de la Vall d'Hebron després d'estar a punt d'ofegar-se a la piscina de l'Hotel Guitart de Lloret de Mar (la Selva). Segons ha confirmat Protecció Civil, els fets van passar dijous cap a dos quarts de quatre de la tarda quan alguns banyistes van trobar el petit inconscient a l'aigua i van alertar els dos socorristes de la piscina.
Una patrulla de la policia local va poder remuntar-li la parada respiratòria i un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va traslladar el nen a l'hospital de la Vall d'Hebron, on continua en estat crític.
Un nen de 12 anys, crític després d'estar a punt d'ofegar-se a la piscina d'un hotel de Lloret de Mar
L'afectat va ser evacuat en helicòpter a l'Hospital de la Vall d'Hebron
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 19 d’agost de 2016 a les 11:59
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó