Una jove de 19 anys que aquest dijous a la tarda va ser envestida per un cavall desbocat un cop acabat el rebombori de les festes de la Mare de Déu de Gràcia de Maó (Menorca) es troba en estat molt greu a la UCI de l’Hospital Son Espases, on va ser traslladada la nit passada.
Des de l’Hospital Mateu Orfila de Maó, on la noia va atesa en un primer moment, han confirmat que pateix un traumatisme carnioencefàlic greu i un traumatisme toràcic.
Set persones més van ser ateses al centre sanitari menorquí a causa d’aquest succés, que es va produir quan un cavall que estava sent introduït al seu remolc, es va desbocar i xocar amb un altre cavall cavalcat per una noia.
Els dos cavalls van galopar sense control a través del carrer S’Arraval fins que van impactar amb un grup de persones a la zona del Pont de Sant Roc, provocant el pànic entre els assistents.
Una dona de 20 anys va patir un traumatisme abdominal i en aquests moments segueix ingressada a planta en estat greu, encara que es troba estable. Tot i això, continuarà a l’hospital tot el cap de setmana.
Per la seva banda, una jove de 16 anys amb un traumatisme cranioencefàlic lleu i múltiples contusions segueix ingressada a planta i la seva evolució és favorable, així com la d’un home de 39 anys que continua en observació a Urgència amb múltiples contusions.
Tres ferits més, una noia de 15 anys, una dona de 27 i un home de 65, ja han estat donats d’alta.
Un noia de 19 anys, molt greu en ser envestida per un cavall a Maó
Dos cavalls van galopar sense control a través del carrer S’Arraval fins que van impactar amb un grup de persones
Ara a portada
Publicat el 09 de setembre de 2016 a les 13:31
Et pot interessar
-
Societat Deu intoxicats acaben a l'hospital durant la nit d'apagada elèctrica
-
Societat Nit de normalitat absoluta i sense incidents malgrat l'apagada elèctrica
-
Societat La UPC suspèn l'activitat per les afectacions a la mobilitat derivades de l'apagada elèctrica
-
Societat Red Eléctrica recupera el 99,16% de la demanda energètica de la península Ibèrica