Un intent de robatori en un domicili que tenia una plantació de marihuana ha acabat aquesta nit amb un mort i un detingut a Rubí (Vallès Occidental).
Els Mossos han rebut l'avís cap a la mitjanit d'una persona ferida durant un robatori violent en un immoble de la ciutat. Patrulles i dotacions del SEM s'han desplaçat al lloc i han localitzat la víctima, però no han pogut fer res per salvar-li la vida.
L'home que vivia a la casa ha estat detingut per la seva implicació en l'homicidi i també per tràfic de drogues. El jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Rubí ha decretat el secret d'actuacions i els Mossos investiguen els fets. És la tercera mort criminal en menys de 48 hores.
Un traficant mata un lladre que intentava entrar a casa seva a Rubí
L'home tenia una plantació de marihuana a l'interior del domicili
ARA A PORTADA
-
«El PSC té l'obligació de collar el govern de l'Estat per la delegació de l'IRPF» Bernat Surroca Albet
-
-
Rull demana «celeritat» per resoldre els casos contra quatre diputats per presumptes discursos d'odi Redacció
-
-
Israel crida a «boicotejar» el Mobile World Congress després de les acusacions de Pedro Sánchez Redacció
Publicat el 11 d’abril de 2021 a les 09:47
Et pot interessar
-
Societat La Comissió Europea veu «urgent» posar en marxa una regulació del lloguer de temporada
-
Societat El temps del cap de setmana del 13 i 14 de setembre: núvols i alerta per pluges
-
Societat Detecten nou casos de tuberculosi a l'antic Institut B9 de Badalona
-
Societat Rècord històric de passatgers a l'aeroport del Prat: 5,6 milions a l'agost
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de setembre
-
Societat Tallada la circulació de l'R4 entre Sabadell i Terrassa per un atropellament