La companyia de seguretat Kaspersky ha afirmat que un grup de hackers ha robat 300 milions de dòlars en bancs d'arreu del món des del 2013. Kaspersky ha assegurat que els hackers retiraven diners dels comptes d'usuaris com si fossin una despesa diària. Per tant, estudiaven els clients abans de realitzar el robatori, per després enviar els diners en comptes falsos, d'on el retiraven ràpidament.
La precisió de les tècniques i tàctiques utilitzades, ha fet que les autoritats no hagin descobert fins ara un dels robatoris més grans de la història. Amb 100 bancs de tot el món afectats, els lladres aconseguien realitzar els seus moviments gràcies a un "malware", amb el que infectaven els ordinadors de les sucursals.
Una banda de hackers roba milions de dòlars de bancs de tot el món
Societat
Els lladres retiraven els diners com si fos una despesa diària
ARA A PORTADA
-
Internacional Crims d'estat, corrupció i revoltes de la fam: així és el Marroc, el soci més temut d'Espanya Pep Martí i Vallverdú
-
Política Feijóo escala el xoc amb Sánchez i se suma a la causa judicial per la crisi de Ceuta Marc Orts i Cussó
-
Societat Suspenen les manifestacions contra els migrants per por a vincles amb els ultres Neus Climent
-
Política Tots els fronts oberts a Ceuta un mes després de l'arribada massiva de migrants Oriol March
-
Societat Reoberta l’AP-7 després de l’accident múltiple provocat per un cotxe robat que fugia dels Mossos Neus Climent / Agències
Publicat el
16 de febrer de 2015 a
les 15:59
Et pot interessar
-
Societat
Crisi de model i sobreinformació: com sobreviu el periodisme a les xarxes socials?
-
Societat
L’odi no fa vacances
-
Societat
«Endurir les sancions de l'ordenança de civisme és un error»
-
Societat
L'Assemblea Educativa de Catalunya: el contrapoder que sacseja el taulell de la crisi a l'escola
-
Societat Perill molt alt d'incendi forestal a 58 municipis de Ponent, Catalunya Central i Terres de l'Ebre
-
Societat
La Catalunya Nord s'acomiada del somni dels Pirineus Catalans
