La Policia Local de Montornès del Vallès, a la comarca del Vallès Oriental, va detenir la nit d'aquest dilluns un entrenador, un jugador i una tercera persona per una baralla que va començar per una discussió després de participar en el torneig amateur de 24 hores de futbol de Vilanova del Vallès.
Segons ha informat l'Ajuntament de la població en un comunicat, la matinada de dissabte ja hi va haver una primera discussió entre l'entrenador i un jugador, que es va repetir diumenge a la tarda en un bar -en aquesta ocasió es van denunciar els implicats per la via administrativa-.
Aquest dilluns a la nit va tenir lloc un altre enfrontament entre els tres homes, de 27, 31 i 40 anys, i la discussió -pel que sembla, perquè l'entrenador va substituir el jugador- va pujar de to i els tres van patir ferides per arma blanca i van acabar detinguts.
Una baralla a Montornès del Vallès acaba amb tres ferits per arma blanca detinguts
Una discussió entre un entrenador i un jugador en un torneig de futbol amateur a Vilanova del Vallès, el detonant
Ara a portada
Publicat el 28 de juliol de 2015 a les 16:04
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó