ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2015 a les 08:55
Cada vegada hi ha més nens i adolescents que són víctimes d'assetjaments, i les xarxes socials han contribuït a empitjorar aquesta tendència. Per conscienciar sobre els efectes negatius que pot tenir el 'bullying', diverses entitats internacionals han difós un vídeo que mostra la crua realitat de les conseqüències de l'assetjament escolar, en el marc de la campanya 'Champions Against Bullying' ('Guanyadors contra el bullying').
"Hem d'intentar crear una societat en la que tots els nens tinguin la oportunitat de desenvolupar-se, aprendre i prosperar en un ambient sense por", han assenyalat les organitzacions responsables del vídeo, en el que es llegeixen diversos missatges reals de menors que van ser víctimes del 'bullying', segons informa el diari 'The Independent'.
"Ets preciosa i única en tots els sentits" o "ets el millor amic que qualsevol persona podria demanar" són alguns dels missatges que la gent va deixar al perfil de les xarxes socials dels seus amics que van suïcidar-se a causa de l'assetjament.
"Quan visitem els perfils de nens que es van treure la vida per l'assetjament cibernètic, trobem que després de la seva mort, estan plens de missatges positius. Entenem que si alguna d'aquestes notes hagués arribat abans, les coses podrien haver estat diferents", expliquen els creadors del vídeo.
Et pot interessar
-
Societat Un equip català desenvolupa el primer biomarcador en sang capaç d’anticipar la progressió de l'Alzheimer
-
Societat Circulació tallada a l'R2 nord i l'R11 a Granollers per un atropellament
-
Societat Les protestes barcelonines per Palestina insisteixen: el focus també està a la UE
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques