ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
09 de gener de 2015 a
les 08:55
Cada vegada hi ha més nens i adolescents que són víctimes d'assetjaments, i les xarxes socials han contribuït a empitjorar aquesta tendència. Per conscienciar sobre els efectes negatius que pot tenir el 'bullying', diverses entitats internacionals han difós un vídeo que mostra la crua realitat de les conseqüències de l'assetjament escolar, en el marc de la campanya 'Champions Against Bullying' ('Guanyadors contra el bullying').
"Hem d'intentar crear una societat en la que tots els nens tinguin la oportunitat de desenvolupar-se, aprendre i prosperar en un ambient sense por", han assenyalat les organitzacions responsables del vídeo, en el que es llegeixen diversos missatges reals de menors que van ser víctimes del 'bullying', segons informa el diari 'The Independent'.
"Ets preciosa i única en tots els sentits" o "ets el millor amic que qualsevol persona podria demanar" són alguns dels missatges que la gent va deixar al perfil de les xarxes socials dels seus amics que van suïcidar-se a causa de l'assetjament.
"Quan visitem els perfils de nens que es van treure la vida per l'assetjament cibernètic, trobem que després de la seva mort, estan plens de missatges positius. Entenem que si alguna d'aquestes notes hagués arribat abans, les coses podrien haver estat diferents", expliquen els creadors del vídeo.
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
