Una dona ha resultat ferida amb cremades lleus a la cara i als cabells en una petita deflagració que s’ha produït al forn de casa seva aquest dissabte al carrer del Bell Racó a l’Estartit, situat a la urbanització Torre Gran, dins del municipi de Torroella de Montgrí (Baix Empordà). Els Bombers de la Generalitat van rebre l’avís ahir, dissabte, pels volts d’un quart de nou del vespre i fins al lloc dels fets s’hi va traslladar una dotació.
Segons han explicat els Bombers, la dona estava feinejant amb el forn quan, per causes que encara es desconeixen, es va produir una petita deflagració que va afectar-li la cara i va cremar-li part del cabell. La víctima, propietària de l’immoble, va patir cremades lleus a la cara i va ser traslladada a l’Hospital de Palamós.
Una dona pateix cremades en una deflagració a Torroella de Montgrí, al Baix Empordà
Les ferides són lleus | Ha estat traslladada a l’Hospital de Palamós
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de març de 2016 a les 12:28
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil