Unió de Pagesos ha proposat aquest dissabte un pla d'abast nacional per afavorir i aconseguir augmentar les incorporacions de joves pagesos, i ha demanat la modificació del Programa de Desenvolupament Rural per al període 2014-2020 perquè s'apliqui a Catalunya un subprograma de joves en el marc de les mesures finançades pel Feader.
El sindicat ha realitzat aquesta proposta durant la ponència de política agrària del XII Congrés d'Unió de Pagesos, que s'està celebrant a Castellolí i Santa Margarida de Montbui (Anoia), i on ha subratllat que aquestes mesures permetrien impulsar la incorporació de joves i la seva consolidació com a nou titulars de les explotacions, segons han informat en un comunicat.
La demanda d'aquestes mesures per incentivar el relleu generacional considera "imprescindible" evitar que es redueixi el sostre d'ajudes per a la incorporació de joves, que actualment pot arribar fins als 70.000 euros.
Unió de Pagesos proposa un pla per afavorir la incorporació de joves a la professió
La mesura s'ha presentat al XII Congrès del sindicat, que s'està celebrant a Castellolí i Santa Margarida de Montbui
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de gener de 2016 a
les 19:50
Et pot interessar
-
Societat
El Mobile torna a esverar la mobilitat: avisos de noves trampes i amenaces de «bloqueig»
-
Societat
El Mobile, l'argument estrella del sector dels pisos turístics per evitar la desaparició: hi ha alternatives?
-
Societat
Almenys un ferit greu en un incendi en un bloc de pisos de Viladecans
-
Societat
Barcelona estrena unes lletres per fer-se fotos amb les millors vistes de la ciutat
-
Societat
Reobre el trànsit en sentit muntanya del túnel de la Rovira aquest dilluns
-
Societat
El moviment per l'habitatge clama contra la caiguda de la moratòria dels desnonaments
