VÍDEO Un senglar arriba fins a les portes d'urgències de la Mútua de Terrassa

L'animal mor després de ser atropellat per un vehicle

Publicat el 06 de juny de 2017 a les 16:52
Un senglar va morir atropellat aquest dilluns a la tarda al centre de Terrassa. Cap a dos quarts de cinc, l'animal va ser vist corrent per l'avinguda de Jacquard, on el va atropellar un turisme. Ferit, es va introduir al túnel d'entrada d'urgències de la Mútua de Terrassa, on va acabar morint.

Segons ha afirmat un testimoni a NacióDigital, aparentment, l'animal havia baixat des del nord de la ciutat pel parc de Vallparadís i, tot i que l'havien intentat atrapar, havia aconseguit escapar, passejant-se per l'avinguda de Jacquard, on un turisme el va colpejar.

La Policia Municipal van demanar ajuda als Agents Rurals per fer-se càrrec de l'animal, i personal del centre sanitari va donar sedants a l'animal, que agonitzava. Tot i que l'origen de l'animal no està clar, duia un dispositiu de la Universitat Autònoma de Barcelona que feia referència a un estudi de fertilitat de la Facultat de Veterinària.

Un responsable d'aquest estudi es va personar per recollir el cadàver de l'animal, per fer-ne un darrer seguiment.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9fGdv1udXD4[/youtube]
 

La Policia i tècnics sanitaris, al lloc de l'incident. Foto: Mari Argiz

L'animal ha baixat, ferit, per l'entrada d'ambulàncies de la Mútua de Terrassa. Foto: Mari Argiz