El Passatge del Terror del carrer del Balç es va estrenar aquest cap de setmana amb la visita de més de 500 persones -284 dissabte i 218 diumenge- que van poder gaudir en directe de l'experiència terrorífica que s'amagava als racons del carrer medieval, un nou espectacle que enguany han produït una trentena de figurants del grup Xàldiga Taller de Festes.
El Passatge del Terror tornarà a estar a disposició dels visitants aquest proper cap de setmana, 4 i 5 de novembre, de sis de la tarda a dos quarts de deu del vespre. Les entrades es poden comprar per internet, clicant aquí, així com també al mateix carrer del Balç, a un preu únic 4 euros per persona.
El públic podrà escollir la franja horària que prefereixi per assistir a l'esdeveniment. Es vendran un màxim de 50 entrades per entrar cada 30 minuts. A la vegada, es faran grups més reduïts, segons l'ordre d'arribada, perquè cada 10 minuts es pugui fer entrar unes 10 o 15 persones i així gaudir millor de l'experiència.
El Passatge del Terror és recomanable per a majors de 8 anys. L'organització ofereix servei de bar previ a l'inici del recorregut i, en acabar, es convida, a les persones assistents, a una xocolata.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2017 a les 12:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures