
Aquest dimarts dia 15 de novembre s’han tornat a iniciar els entrenaments del Pla Pilot de la Federació Catalana de Patinatge al Centre d’ Alt Rendiment esportiu de Sant Cugat.
Les dues patinadores del Solsona Patí Club, Mercè Llordella i Paula Martínez, són de les poques esportistes del Pla Pilot que segueixen dins des del seu inici.
Tot va començar el gener de 2010 i aquestes dues esportistes solsonines encara hi segueixen dins d’aquests entrenaments per a esportistes seleccionats. Ja porten gairebé dues temporades assolint tots els objectius marcats per la Federació Catalana de Patinatge gràcies a la seva constància tant als entrenaments al CAR de Sant Cugat com a la seva pista. Actualment han fet una reducció molt i molt gran dels esportistes que varen començar al gener de 2011 i això fa que ens enorgullim moltíssim de la Paula, la Mercè i de l’excel·lentíssim Equip Tècnic del Solsona Patí Club format per Ester Fornell (entrenadora nacional titulada i directora tècnica), Montse Auguets (monitora titulada), Jèssica H. Pallarès (monitora titulada) i Alba Fernández (tècnic).
Destaquem que anualment tots els patinadors catalans que tenen uns nivells mínims i estan dins els paràmetres establerts per la FECAPA poden accedir-hi però cada entrenament estan damunt de la corda fluixa lluitant per aconseguir els nivells marcats i mostrant tot el que han assolit a casa, perquè darrere de cada entrenament poden estar exclosos pels següents.
Aquest Pla Pilot és dur però molt interessant per a futures promeses del patinatge artístic i el Solsona Patí Club és una entitat privilegiada al tenir-hi dues futures promeses.
Moltes felicitats Paula ! Moltes felicitats Mercè !