Els Mossos denuncien penalment al Solsonès un conductor que quintuplicava la taxa d’alcoholèmia permesa
Societat
ARA A PORTADA
-
Societat La Diputació inverteix més d’1,2 milions d’euros en la millora de la LV-4241 a Solsona i Lladurs Ramon Estany Montanyà
-
Societat Talarn defensa a la inauguració de la Casa Gran del Santuari del Miracle que els edificis històrics han de ser una oportunitat de futur Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès i el Centre Sanitari sotmetran a aprovació el conveni que ha de regular el traspàs de la gestió del Centre Sanitari a la Fundació Althaia Ramon Estany
-
Cultura i Mitjans Sant Climenç de Pinell vibra amb una nit de swing i quasi un centenar d’assistents Ramon Estany Montanyà
Publicat el
23 de juny de 2017 a
les 15:56
Actualitzat el
23 de juny de 2017 a les
16:00
Els Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit del Bages van denunciar penalment un home, de 43 anys, de nacionalitat búlgara i veí de Torà (Segarra), com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per conduir sota la influència de begudes alcohòliques i per conduir després d’haver estat privat cautelarment del permís per decisió judicial.
El fets van ocórrer ahir dijous, sobre les 22:30 hores, quan un indicatiu de trànsit va observar un cotxe que circulava de forma estranya per la carretera C-451. Per aquest motiu, els agents van aturar el vehicle a l’altura del punt quilomètric 43.5, dins del terme municipal de Llobera (Solsonès).
Tot seguit, el conductor es va sotmetre a les proves de detecció d’alcoholèmia i va donar un resultat d’1.32 mg d’alcohol per litre d’aire expirat, més de cinc vegades superior a la taxa màxima permesa que és de 0,25.
Per altra banda, també es va comprovar que el conductor no disposava del permís de conduir ja que el tenia suspès judicialment.
Els agents també van constatar que el vehicle amb el que circulava estava donat de baixa provisionalment i no disposava ni d’ITV ni d’assegurança. Per aquests motius també el van denunciar administrativament.
El denunciat va ser citat per comparèixer davant del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Solsona per un judici ràpid.
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Solsona convoca tres places temporals per a l’Oficina del Nucli Antic
-
Societat
Gaietà Ripoll: reparar la memòria per defensar la llibertat
-
Societat
Solsona porta al Ple les bases de les subvencions per a la rehabilitació d’habitatges dins el Pla de barris
-
Societat
S’obren les inscripcions als casals gratuïts de setembre de Solsona, Olius i Torà
-
Societat
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d'odi
-
Societat El govern espanyol incorpora Biosca i Lladurs a la llista de zones declarades afectades per emergències de protecció civil
