La Junta de Govern Local, en la sessió duta a terme el dia 17 de març del 2025, acordà obrir un concurs públic per l’ocupació temporal del domini públic local mitjançant una parada d’antiguitats i brocanteria d'acord amb les següents bases reguladores:
- Ubicació de la parada: Carrer Castell, 21 (davant de l’ajuntament)
- Metres lineals de la parada: 6 metres
- Durada del permís d’ocupació de via pública: 6 mesos
- Dies de muntatge permesos: tots els divendres feiners durant 6 mesos
- Horari de muntatge: de 9.30 a 13.30h
- Articles permesos: Articles d’antiguitats, brocanteria i col·leccionisme. No es permet la venda de productes nous.
- Gestió de residus: L’adjudicatari/a no podrà deixar residus al lloc de la parada un cop recollit tot el material.
- Preu: El preu de muntatge de la parada serà de 7,65 euros per cada dia de muntatge de parada (1,275 euros per metre línia de parada) d’acord amb l’ordenança fiscal núm. 15 per el muntatge de parades en terrenys d’ús públic. El pagament es farà mitjançant transferència bancària.
Totes les persones, empreses o entitats interessades hauran de presentar una instància genèrica a través de la seu electrònica o l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Solsona amb la següent documentació:
- Còpia del DNI, NIE o NIF de la persona, empresa o entitat.
- Pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil (cobertura mínima de 120.000 €).
- Rebut de pagament de l’any en curs de l’assegurança de responsabilitat civil.
- Certificat de situació censal emès per l’AEAT (en cas de ser associació sense ànim de lucre no serà necessari).
- Certificat d’estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social (en cas de ser associació sense ànim de lucre no serà necessari).
- Rebut de pagament de la darrera quota d’autònoms, si és el cas (en cas de ser associació sense ànim de lucre no serà necessari).
En cas d’haver-hi més d’una sol·licitud es requerirà als licitadors (no cal presentar-ho en el moment de la sol·licitud) que acreditin els següents criteris d’adjudicació d’acord amb el procediment de concurrència competitiva resultant adjudicatari el licitador que obtingui major puntuació:
- Cobrament amb targeta de crèdit (25 punts).
- Ús de bosses d’un sol ús i packaging biodegradable o de plàstic 100% reciclat (25 punts).
- Formació en atenció al públic realitzada en els últim 5 anys (25 punts).
- Acreditar el nivell C de català (25 punts)
El període de presentació de les sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació al eBOP de Lleida.