Els Senys guanyen una gran Rucada de Festa Major a Sant Celoni

La Colla dels MontSenys han sumat el punt de la prova que ha donat la volta al marcador i ara ja van per davant dels MontNegres

Publicat el 09 de setembre de 2012 a les 20:25
Els Senys celebren la vicxtòria mantejant una de les seves genets Foto: Jordi Purtí

Per primera vegada en la història de la Rucada de la Festa Major de Sant Celoni s'ha fet en horari de tarda. L'ambient, com en totes les altres ocasions, ha estat extraordinari omplint fins el capdement el recinte improvisat al Passeig 11 de Setembre. La Colla dels Senys s'ha adjudicat la prova en guanyar les dues primeres rondes d'un total de tres. De fet, la victòria de la Colla dels MontSenys no és gens estrany perquè ha guanyat la majoria de les disputades els darrers anys.

Després d'aquest resultat, la Colla dels MontSenys han donat la volta al marcador general del Corremonts i s'han posat per davant amb 2,25 punts per 1,25 la colla dels Montnegres. Alguns dels seus representants ja veuen més a prop el triplet, després de les victòries dels dos últims anys. En qualsevol cas, encara queden proves com la cursa de les Ermites, l'estirada de corda i el ball del Fanalet que posarà el punt i final a la Festa Major 2012.