Sant Hilari Sacalm acull aquest cap de setmana, 12 i 13 d'octubre, la Fira Guilleries. La gastronomia agafa el protagonisme en aquesta nova edició per gaudir de la cuina del territori, dels productes de quilòmetre 0 i dels plats més típics.
Els amants de la cuina podran gaudir des d'un taller de Cuina Mare amb en Salvador Brugués a la presentació d'un gelat dedicat a Sant Hilari amb el popular Marc Ribas (de Joc de cartes) o fins i tot participar en un taller de reaprofitament.
Tot això anirà acompanyat de música en directe, mercat de productes, d'artesania, zona infantil, artistes, autocaravanistes, puntaires, bolets, trenet turístic, entre altres.
Fira Guilleries va néixer fa 4 anys amb la intenció de posar en valor la comarca natural de Les Guilleries. La fira, a més, s'ha convertit en una acció per complementar i reforçar el missatge de la nova marca turística del municipi.
La gastronomia marca la programació de la Fira Guilleries de Sant Hilari Sacalm
Tallers de cuina o la presentació d'un gelat, entre els actes destacats de la quarta edició
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’octubre de 2019 a
les 04:53
Et pot interessar
-
Cultura
Retorna a Sant Pere de Vilamajor un llibre de més de 160 anys d'antiguitat
-
Cultura
Sant Celoni acull la presentació de «50 Tacus», 101 microrelats amb vocació solidària
-
Cultura
Vi, cervesa i música al Festival Glop de Sant Celoni
-
Cultura
El Montseny estrena punt d'informació en una ruta espectacular al Tagamanent
-
Cultura
Enramades d'Arbúcies: tot el que has de saber de les catifes de flors 2026
-
Cultura
Torre Mateu: l'obra de Gaudí al Montseny que van enderrocar
