En el decurs d'asquest vídeo de quatre minuts i mig de durada és descobreixen indrets com l a font Fresca, l'ermita de Sant Elies, l'esglesiola de Santa Susanna de Vilamajor, la masia del Cortès, la masia de can Llinars, la festa de Vilamagore, la Torre Roja, el Centre d'Art la Rectoria, el centre d'informació de la Mongia, el Roure gros, la Font de Borrell, entre d'altres.
La Diputació de Barcelona difon un vídeo sobre el patrimoni de Sant Pere de Vilamajor
S'hi descobreixen diversos indrets d'interès arquitectònic i natural d'un dels municipis més extensos del parc Natural del Montseny
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2014 a les 09:55
El patrimoni natural, arquitectònic, cultural i històric de Sant Pere de Vilamajor queda recollit en un vídeo que ha realitzat l'àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona. Amb 35 quilòmetres quadrats, Sant Pere de Vilamajor és un dels municipis més extensos del Parc Natural del Montseny.
Et pot interessar
-
Societat Masies, boscos i arbres centenaris: dues rutes de natura al peu del Montseny
-
Societat El poble de Montseny avança cap a l'autosuficiència energètica
-
Societat Per què van tapar la piscina municipal de Sant Celoni?
-
Societat Anuncien 164.000 euros en ajudes per recollir aigua pluvial en masies del Montseny
-
Societat Dos joves de Vilamajor al podi d'un campionat mundial de bici trial
-
Societat Troben ratolins al Turó de l'Home, a més altitud que mai a Catalunya