Coincidint amb la campanya de Nadal, i a petició dels comerciants de la zona, els dissabtes 21 i 28 de desembre i 4 de gener a la tarda, el tram de la Carretera Vella entre el carrer de Sant Martí i el carrer de Sant Joan es transformarà en una illa de vianants tancada a la circulació de vehicles.
Durant aquests dies, es tallarà al trànsit i es prohibirà l’estacionament des de les 16 a les 21 hores en aquest tram de la Carretera Vella i algun tram dels carrers transversals (Sant Pere, Pau Casals, Joaquim Sagnier, Callao, Olzinelles i Sant Francesc). Es permetrà no obstant la sortida dels garatges respectant la velocitat senyalitzada.
Sant Celoni converteix un tram de la Carretera Vella en illa de vianants per la campanya de Nadal
Els dies 21 i 28 de desembre i 4 de gener no es podrà circular entre el carrer Sant Martí i carrer Sant Joan
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de desembre de 2013 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
