Uns 400 alumnes de P4 i P5 de les escoles de Sant Joan, Santa Eulàlia, La Valldan, Vedruna, Xarxa, Santa Maria d'Avià i Sant Salvador de Cercs participaran aquest dijous en la tercera cantata que organitza l'Escola Municipal de Música de Berga (EMMB), conjuntament amb els centres, per compartir experiències i mostrar el treball realitzat durant tot el curs.
La cantata “El nen enamorat de la lluna”, de Xevi Matamala i manel Justícia, es dividirà en dues sessions obertes al públic i entrada gratuïta a les 10.15 hores i a les 12.15 hores al Teatre Municipal de Berga. En ambdos casos, l'acompanyament musical anirà a càrrec d'alumnes de l'EMMB, la majoria dels quals també formen part d'aquests centres de primària.
Es tracta de la tercera col·laboració entre l'EMMB i els centres del Berguedà, amb arranjaments fets especialment per a l'ocasió a càrrec de Josep Comellas, i narració d'Angelina Vilella.
Uns 400 alumnes e P4 i P5 del Berguedà participen en una cantata de l'EMMB
Cultura
“El nen enamorat de la lluna” es representarà aquest dijous al Teatre Municipal de Música de Berga
ARA A PORTADA
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
Publicat el
27 d’abril de 2016 a
les 12:15
Et pot interessar
-
Cultura
El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família
-
Cultura
Les millors imatges de la Patum de Berga 2026
-
Cultura
Berga crema en la primera Patum Completa: comparses amb impermeable i catarsi a la plaça de Sant Pere
-
Cultura
La Patum vibra amb Els Segadors i clama «independència»
-
Cultura
Guia pràctica de la Patum de Berga 2026: tot el que has de saber
-
Cultura
Les trenes de Patum: un símbol de la festa entre el jovent
