En la categoria reina de la cursa, la màster, el mite del Dirt Track i guanyador d'aquesta copa el 1997, Lluís Massana, va aconseguir una dura victòria, que el gironellenc Franc Serra també va lluitar de molt a prop. De fet, la final entre aquests dos pilots va ser especialment dura, amb un gran nivell i poca diferència, que van deixar moments espectaculars i de gran expectació. Finalment, però Serra va quedar segon, per sobre de Gerard Bailó, que va ocupar la tercera posició.
En categoria open, el lleidatà Jaume Gaya es va proclamar campió, seguit de Joan Noguera i Guillermo Cano; mentre que en infantils/juvenils, Alejandro Rodríguez va liderar la categoria promo 85, i Max Sánchez, la de 65/50.
La segona jornada de la competició de la Copa Dirt Track Berga serà el 16 d'abril a les 19.30 hores al camp de futbol de la ciutat.

Podi open del Dirt Track Berga Foto: Adrià Parra

Podi promo 85 al Dirt Track Berga Foto: Adrià Parra

Podi promo 65 al Dirt Track Berga Foto: Adrià Parra