Uns 70 nens disputen la Mini Berga-Rasos-Berga

Estudiants de l'IES de Gironella, de Puig-reig i de la SI Serra de Noet de Berga competeixen a la trobada de voleibol

Publicat el 11 de maig de 2015 a les 17:39

Trobada de voleibol del Berguedà Foto: Consell Esportiu del Berguedà


La roda esportiva de la comarca no para ni per campanya electoral. Així ha quedat palès aquest darrer cap de setmana, quan diversos punts del Berguedà han acollit competicions i trobades esportives amb infants i alumnes d'escoles i instituts. La primera, divendres a la tarda, quan una cinquantena d'estudiants de l'Institut Pere Fondevila de Gironella, l'IES de Puig-reig i la SI Serra de Noet de Berga van realitzar una trobada de voleibol de secundària. 

Aquesta, inclosa dins del Pla Català de l'Esport a l'Escola, va fer competir equips dels diversos instituts al pavelló de Gironella, i va estar organitzada conjuntament per l'empresa Xalem, el Consell Esportiu del Berguedà i els centres de secundària, amb la col·laboració del consistori del municipi. 

Dos dies després, diumenge, va ser el torn de la ja tradicional Mini Berga-Rasos-Berga, una prova organitzada pel Club Esquí Berguedà, amb el suport del Consell Esportiu i els ajuntaments de Berga i Castellar del Riu. En aquesta, una prèvia per als més petits de la mítica cursa d'adults, va comptar amb més de 70 participants, en una jornada marcada pel sol i l'ambient familiar. 

Cadascuna de les categories, cadet, infantil, aleví, benjamí, pre-benjamí i P3-P4-P5 van realitzar els circuits corresponents d'entre 250 i 2.000 metres als Rasos de Peguera i, finalment, la cursa va finalitzar amb la festiva volta d'honor amb tots els assistents, inclosos pares, mares, avis, organitzadors i mascotes. 
 

Mini Berga-Rasos-Berga Foto: Consell Esportiu del Berguedà