Junts per Casserres prendrà part de la cursa electoral en les pròximes eleccions municipals. La seva cap de llista serà l'actual presidenta de l'Associació de comerciants del poble, Anna Sánchez, la qual ha explicat a Nació Berguedà que fa el pas endavant per tal de "treballar pel poble", i així, "aconseguir que passin coses bones".
"Des que vaig arribar a Casserres, m'hi he sentit molt bé, pel lloc i per la gent", ha detallat l'alcaldable, que ha incidit que "m'agrada fer coses pel poble". Originària de Girona, fa set anys que viu a Casserres, on va arribar per la seva parella. De fet, explica que va ser un grup de persones del municipi que li van proposar de presentar-se a l'alcaldia: "M'ho van comentar un grup de veïns i veïnes simpatitzants de Junts. Soc afiliada al partit i sempre m'hi he sentit afí, així que m'ho vaig pensar", detalla. Amb tot, comparteix que "després de rumiar-ho uns dies i compartir-ho amb els de casa, m'hi vaig animar".
La formació ja té la llista tancada, i compta majoritàriament amb persones que, com Sánchez, s'estrenen en la política. Només hi ha una persona, explica l'alcaldable, que compta amb experiència a l'administració. Així, a l'espera d'acabar de definir el programa electoral i les línies d'actuació, la candidata de Junts avança que, tenint en compte el seu bagatge professional, voldrà incidir en la salut del comerç del poble. "Hem de promoure el comerç del poble. Hem d'aconseguir potenciar els comerços existents i que creixi, per tal que no hagis d'anar a fora per comprar qualsevol cosa", recalca.
En aquest sentit, assenyala que intercedir en el teixit comercial pot afavorir una altra branca primordial per a la formació: l'atracció de gent al municipi. De fet, en aquest punt, exposa que cal assolir no només que vinguin de visita, sinó que hi hagi persones que hi vulguin viure. I, per aquest motiu, també ha avançat que serà clau generar oferta en habitatge, tant en compra com de lloguer.
Anna Sánchez té 45 anys i té formació d'administrativa i en quiromassatge i estètica. A més de presidir l'Associació de comerciants de Casserres (on anteriorment també ha ocupat el càrrec de tresorera), és gerent del negoci familiar.
Junts per Casserres concorrerà a les municipals amb Anna Sánchez
La presidenta de l'Associació de comerciants de Casserres fa el pas amb la voluntat d'aconseguir que "passin coses bones" al poble
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2023 a les 16:00
Et pot interessar
-
Política BeGI proposa portar al Parlament de Catalunya el reclam per la T-Mobilitat
-
Política El govern i l'oposició de Puig-reig xoquen per la ubicació de la futura antena de telefonia
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 tira endavant fregant la unanimitat
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 incideix en via urbana, equipaments i xarxa d'aigua
-
Política El PSC titlla de demagogs a la CUP i afirma que el servei d'urgències ginecològiques a Berga no ha estat mai en perill
-
Política El PSC votarà a favor del pressupost de Berga, cinc anys després de l'últim «sí»