Les restriccions actuals que impedeixen l’obertura de comerços no essencials en cap de setmana han obligat a celebrar aquest esdeveniment avui dijous 25 de febrer i demà divendres 26, quan habitualment es feia en divendres i dissabte.
Les gangues tenen per objectiu que els comerciants puguin liquidar el gènere de la temporada d’hivern i vendre’l a preus rebaixats. Normalment les gangues es centraven principalment en productes de roba, sabates i altres complements de moda, però enguany hi ha hagut altres botigues i sectors que s’hi han afegit. Xavi Orcajo, president de Berga Comercial, assegura que aquest any “ens presentem amb molt d’estoc i amb ofertes molt més agressives” ja que, explica, el confinament municipal i el tancament de comerços el cap de setmana els “ha perjudicat molt” i necessiten treure el gènere de temporada.
Xavi Orcajo ha recordat que amb uns descomptes tan agressius “el benefici és molt més ajustat i tot això va a càrrec del comerciant”, però prioritzen el fet de vendre el gènere. Els comerços trauran les ofertes al carrer només en l’horari d’obertura de cada establiment ja que, assegura, “obrir el migdia tenia sentit els dissabtes, però no tant entre setmana”.
Arriben les gangues d’hivern a Berga amb més estoc i més descomptes
L’edició d’enguany es du a terme entre setmana degut a les restriccions actuals per la pandèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2021 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat Gironella obre el període d'inscripció al Mercat de Nadal
-
Societat L'Ajuntament de Berga aprova una moció de condemna del genocidi palestí
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 10, 11 i 12 d'octubre
-
Societat El Consell Comarcal demana la implantació de les línies de bus Exprés.cat al Berguedà
-
Societat Bagà treu a exposició pública el projecte inicial de rehabilitació de l'antic asil
-
Societat Ginkgo es marca l'objectiu de superar els 50.000 euros recaptats per la recerca del càncer