L'Ajuntament d'Avià ha renovat la graderia del camp de futbol municipal Alfons Gonfaus. Concretament, s'han instal·lat 350 cadires de color blau a la zona ubicada a la banda del pavelló del camp de futbol.
Aquesta va ser la proposta guanyadora dels pressupostos participatius infantils de l'any 2023, que s'han fet realitat aquest mes de gener. La compra dels seients i els treballs d'instal·lació han tingut un cost de 7.000 euros.
Segons han informat des del consistori, feia aproximadament 15 anys que les antigues cadires eren al camp. Així, amb el pas del temps, havien perdut el seu color i estaven molt desgastades. D'aquesta manera, l'Ajuntament celebra que les noves localitats donen un aspecte modern i polit a la graderia, assegurant la comoditat de tots aquells que assisteixen a veure els partits de futbol de la UE Avià.
Avià renova la graderia del camp de futbol municipal
El consistori ha destinat 7.000 euros a l'actuació, que va resultar la proposta guanyadora dels pressupostos participatius infantils del 2023
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2024 a les 15:00
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 9, 10 i 11 de maig
-
Societat Esport, natura i gastronomia es donen la mà a la caminada de Montclar
-
Societat Sant Jordi de Cercs cuinarà 1.200 racions de cargols pel Roseret de 2025
-
Societat Berga estudia la substitució del paviment del Pavelló Vell
-
Societat La Cambra del Comerç al Berguedà defensa el projecte d'antena de telefonia a Puig-reig
-
Societat Obituari de Jordi Isach Pons - 05/05/2025