Els atletes berguedans Toni Baños, de l'Avinent Manresa, i Xavi Tomasa, de la Peña Apa Anem-hi, han aconseguit el quart i cinquè lloc a la Sant Silvestre del Masnou, una de les poques que s'ha realitzat aquest 2020. Baños i Tomasa han fet un bon paper en els cinc quilòmetres de recorregut aconseguint temps de 14 minuts i 42 segons i 14 minuts i 45 segons, respectivament.
Diversos corredors del JAB Berga també han participat a la prova amb bons resultats i marques personals. En la categoria masculina, hi han pres part Roger Comellas (19è, amb un temps de 15.22), Pol Raich (27è, amb 15.44), Oriol Rodríguez (28è, amb 15.45), Carlos Riquelme (29è, amb 15.46), Pau Ventura (37è, amb 16.01) i Roger Calsina (75è, amb 17.49). En la categoria femenina, Carla Esclusa (ha estat 11a, amb 19.22), Vane Chirveches (13a, amb 19.31), Anna Garcia (16a, amb 19.44), Ariadna Garcia (17a, amb 19.46), Susagna Rodríguez (18a, amb 19.48) i Marta Palau (22a, amb 20.12).
Els atletes guanyadors de la prova han estat Boubacar Sabaly en categoria masculina i Douae Ouboukir en categoria femenina.
Baños i Tomasa, entre els cinc primers de la Sant Silvestre del Masnou
Diferents corredors del JAB Berga també han participat a la prova amb bons resultats i marques personals
ARA A PORTADA

- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el 30 de desembre de 2020 a les 14:23
Actualitzat el 30 de desembre de 2020 a les 14:41
Et pot interessar
-
Societat La Festa del Bolet de Cal Rosal dinamitzarà el Mercat amb tallers, música i un showcooking
-
Societat «La gent gran són l'última generació de la nostra societat que ha cantat molt a la seva vida»
-
Societat Nous fronts oberts per la Federació Catalana de Natació i el Tossalet
-
Societat Gironella obre el període d'inscripció al Mercat de Nadal
-
Societat L'Ajuntament de Berga aprova una moció de condemna del genocidi palestí
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 10, 11 i 12 d'octubre