L'Ajuntament de Berga ha engegat el procediment de concurrència competitiva per organitzar la festa de Cap d'Any 2026 al Pavelló Municipal d'Esports. L'esdeveniment està impulsat per les àrees de Joventut i Festes del consistori i s'ha celebrat de forma irregular els darrers anys, amb edicions el 2019, 2023 i 2025.
Per segon any consecutiu, la convocatòria és oberta a entitats, fundacions o associacions sense ànim de lucre amb seu social a Berga que estiguin inscrites en la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya. A la vegada, i novament, la convocatòria també s'ha obert a empreses i persones autònomes interessades a organitzar l'esdeveniment.
Entre totes les propostes, la corporació local valorarà les quines facilitin un millor servei amb un públic objectiu més ampli i que programin algun esdeveniment complementari entre els dies 23 i 29 de desembre. Altres aspectes puntuables són que l'esdeveniment sigui apte per a persones a partir de 14 anys (acompanyades d'un adult), que s'ofereixi sopar previ a la festa, que l'oferta musical sigui diversa, que disposi de barra sense alcohol i dispensi aigua gratuïta o a un preu igual o inferior a 0,50 euros, que brindi servei de refrigeri o aliments sòlids durant la nit i que disposi del servei d'ambulància.
Per la seva part, l'Ajuntament s'encarregarà de l'habilitació de l'espai, el muntatge de l'escenari, la instal·lació del quadre elèctric pel servei de barres, la col·locació de contenidors per a la recollida de residus i la neteja de l'espai exterior. En cas que s'ofereixi el servei de sopar, el consistori facilitarà les taules i cadires fins a un màxim de 500 persones.
Les persones, entitats, fundacions i empreses interessades a ocupar-se de la celebració poden presentar les ofertes mitjançant una instància genèrica, a través del portal de tràmits de la corporació. El termini estarà obert fins al 15 de setembre (15.00h).