L’Hospital de Berga té, actualment, 10 pacients hospitalitzats amb diagnòstic de Covid-19, cosa que suposa una millora respecte les setmanes anteriors, que n’hi havia 12. La dada més negativa és que, així com la setmana passada l’hospital no va registrar cap defunció a causa de la malaltia, en els últims set dies se n’ha produït una.
A més, des del passat 4 de febrer han ingressat sis pacients i s’han donat set altes. Quant als professionals sanitaris, a dia d’avui n’hi ha quatre afectats pel virus, un menys que en la darrera actualització.
Una de les dades que crida més l’atenció és la forta davallada del risc de rebrot. Segons el Departament de Salut, actualment el risc de rebrot a la comarca és de 197 punts, cosa que suposa una disminució de més de 200 punts respecte la setmana anterior. Pel que fa a la velocitat de contagi (Rt), se situa a 0,67. Això significa que una persona amb prova diagnòstica positiva al Berguedà contagia, de mitjana, a 0,67 persones.
[plantillacoronavirus]
Disminueix el nombre de pacients ingressats per coronavirus a l’hospital de Berga
Cau amb força el risc de rebrot, però es registra una defunció a causa de la malaltia
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de febrer de 2021 a les 14:30
Et pot interessar
-
Societat El turisme rural del Berguedà mira amb optimisme les campanyes del 2025
-
Societat Berga posa en marxa els sortejos de salts i d'accés al balcó consistorial per la Patum de 2025
-
Societat Els sanitaris del Berguedà es formen en la influència ambiental sobre la salut
-
Societat Borredà amplia la zona de jocs infantils amb una nova tirolina
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 16, 17 i 18 de maig
-
Societat La Berga Moda creix en parades i contingut